Tales From An Enchanted Forest

Tales From An Enchanted Forest
آخرین مطالب
  • ۱۷ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۵۰ Whatever

اشخاص

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

کسی که جمله‌ی پای آینه‌ی ماشین را نوشته، آدم‌ها را دستِ کم گرفته. نه تنها اشیاء، بلکه اشخاص از آن‌چه به نظر می‌رسد، به ما نزدیک‌ترند. 


(#خاتون#من_نویس Man_Nevis@)



نفهمیدم تو کِی اینقدر برام آرامش بخش شدی. از کِی اینقدر قلبم با بودنت آروم میگیره. نمیدونم متوجه میشی که حالتی که پیشت دارم با قبلا فرق کرده یا نه. فکر نکنم. اون روز وقتی یهو از پشت سرمو گذاشتم رو شونه ات تعجب کردی. ساکت موندی و فکر کنم با خودت فکر میکردی چرا یهو اینجوری کردم. :)) شاید از اون روز که اونطوری شدی، یهو فهمیدم چقدر برام مهمی. یهو فهمیدم چقدر میتونی دنیا رو عوض کنی. چقدر دنیامو عوض کنی. تو باور نکردی، و گمونم هنوزم نمیکنی، ولی برای همه مهم بود. نه فقط من. ولی من فکر کنم اون روز یهو به خودم اومدم. 

نمیدونم. من همش چند ماهه دیدمت. شاید بشه گفت حتی درست نمیشناسمت و تو مطمئنا منو درست نمیشناسی. ولی اشخاص از آنچه به نظر می رسد، واقعا به ما نزدیک ترن. به قول منا، آدم با کسایی که واقعا کسِ مناسبشن، نمیدونه که چطور میشه که میخنده و میخندن و سفره دلشو باز میکنه و اعتماد میکنه و ...

دیدی بعضی وقتا آدم وقتی میره یه جای جدید و با کلی چهره جدید مواجه میشه، خیلیاشون تو روزای اول تو ذهنش نمیمونن. ولی من متوجه شدم، کسایی که تو اولین نگاه کمتر جلب توجه میکنن رو بعدا ارزششونو کشف میکنی. نقششون بعدا مشخص میشه. به تجربه بهم ثابت شده.

تو هم همینطوری کم کم و ذره ذره حضورت پررنگ شد.  مثل نقاشی که اولش از یه بومِ سفید شروع میکنه و کم کم رنگ اضافه میکنه تا یهو میبینی یه نقاشی بی نظیر جلو چشته. و اون نقاشی بی نظیر، لبخند توئه. لبخندی که از اون لبخندای کم نظیره. کل صورتتو میگیره و تو چشات کاملا واقعی منعکس میشه، این روزا از این لبخندا کمه. و کم چیزی نیست که اینقدر بتونی یه نفرو آروم کنی.حتی ناخواسته. 

احتمالش منفی بی نهایته که تو اینو بخونی. چون حتی از وجود این وبلاگ خبر نداری. ولی هستی و همین کافیه.

۹۵/۱۲/۰۲ موافقین ۳ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی